Brev:
Yoghurt produkter til baby
24. april 2024
Alder:
7 mdr.
Yoghurt produkter til baby
Kære Helen
Vi er flere i mødregruppen, som er meget glade for de forskellige yoghurt produkter, som man kan købe f.eks. YOGO Frugt fra Nestlé. Børnene kan generelt rigtigt godt lide det, og det er godt til at holde maven i gang.
Der står på dette produkt, at det kan gives til børn i alderen 6-36 måneder og vi kom til at tale om, hvordan dette egentlig kan være, da børn under 1 år jo normalt ikke må få yoghurt/komælk, eller hvad? Vi kom i tvivl her.
Forøvrigt har vi rigtigt svært ved at finde det i øjeblikket, så måske fåes det ikke længere...
Kan du mon hjælpe os med svar?
Tak,
Mødregruppen